Subject: Tagasiside ÕÜF haridusmeetmele esitatud ettepanekutele
From: "Ena Drenkhan"
To: "rtk info", "Kaidi Kenkmann" <[email-masked]>, "Ivan Sergejev", <[email-masked]>, "Harno info", "Elo Allemann", "Anneli Luik", <[email-masked]>, "Ander Sile" <[email-masked]>, "Ida-Virumaa Kutsehariduskeskus", <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Anu Kikas", "RAM Info", <[email-masked]>, "Mare Roosileht" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Aune Valk" <[email-masked]>, "Indrek Reimand" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Dec 2023 13:55:24 +0200

Tere

Täname tagasiside eest käskkirjale ,,Toetuse andmise tingimuste
kehtestamine tegevuse ,,Ida-Viru täiendkoolituse mahu suurendamine ning
uute tasemeõppe õppekavade arendamine ja käivitamine kutse- ja
kõrghariduses’’ elluviimiseks’’. Saadame Teile teadmiseks esitatud
ettepanekute/märkuste kooskõlastustabeli.

Kuna tagasiside ülevaatamine ja käskkirja lõplik ettevalmistamine
kinnitamiseks toimusid väga kitsas ajaraamis, siis ei jäänud aega
täiendavateks aruteludeks.

Kinnitatud käskkiri on leitav siit:
https://dok.hm.ee/et/document.html?id=f5b65a3d-3d23-4f10-ae71-871316ccdbb4

Heade soovidega

Ena Drenkhan

Täiskasvanuhariduse poliitika valdkonna peaekspert

Haridus- ja Teadusministeerium

tel 5665 4024

[email-masked] <mailto:[email-masked]>   | Skype: enadrenkhan

www.hm.ee <http://www.hm.ee>  | fb.com/haridusministeerium |
twitter.com/haridusmin